زمان ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ورودی های مهر ماه (کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته )
سال تحصیلی 1405- 1404
به اطلاع پذیرفته شدگان عزیز می رساند پیش ثبت نام اینترنتی از سامانه هم آوا ،از طریق لینک زیر از
روز دوشنبه مورخ 21/07/1404 از ساعت ۱۲:۰۰ تا آخر روز جمعه مورخ 25مهر ماه صورت خواهد گرفت
لینک ثبت نام:
https://hamava.mizan.ac.ir/ApplicantEnrollment/Account/Login?registrationId=08b1bc5e-dc93-4256-8ee8-e654970c564d
برای لاگین به سامانه ثبت نام، کاربری و رمز عبور هر دو کد ملی تعریف شده است
لازم است دانشجویان کلیه فرم ها و فیلد ها به جز فیلدهای غیر اجباری را پر نمایند
پرداخت شهریه علی الحساب به مبلغ ۴ میلیون تومان موقع پیش ثبت نام به صورت اینترنتی واریز می
گردد
پس از تایید فرم از طریق سامانه ثبت نام توسط دانشگاه ، دانشجو باید مدارک ذیل را سه شنبه مورخ
22 مهر ماه از ساعت 09:00 صبح به صورت حضوری تحویل دانشگاه نمایند.
1- سه قطعه عکس ۳ در ۴
2-اصل شناسنامه و کارت ملی و یا رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی
3- برای آقایان در صورت وجود کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت خدمت
** برای دانشجویانی که کارت پایان خدمت و یا معافیت ندارند از طریق سامانه سخا و یا اپلیکیشن
پلیس من و یا همچنین با مراجعه حضوری به پلیس +۱۰ می توانند نسبت به معافیت تحصیلی خود
اقدام نمایند.
سامانه اخذ معافیت تحصیلی:
https://sakha.epolice.ir/portal/login
4- اصل مدرک دیپلم
** دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی)در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک
دیپلم ، باید مدرک پیش دانشگاهی خود را تحویل نمایند.
5- کارنامه تحصیلی سه سال اخر دبیرستان( پایه دهم تا دوازدهم)
** دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی)در زمان ثبت نام علاوه بر کارنامه
سه ساله ، باید کارنامه پیش دانشگاهی خود را تحویل نمایند.
6-ارائه " تائیدیه تحصیلی " و سوابق تحصیلی ( سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) برای پذیرفته
شدگان به صورت الکترونیکی از سامانه " تائیدیه تحصیلی" به آدرس https://emt.medu.ir
** دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی)در زمان ثبت نام علاوه بر تائیدیه
تحصیلی دیپلم ، باید تائیدیه تحصیلی پیش دانشگاهی را ارائه دهند.
** در صورت وجود تحویل مدرک کاردانی برای پذیرفته شدگانی که در شاخه نظام ترمی واحد و یا
سالی واحدی مدرک پیش دانشگاهی ندارند.